af hasse » søn 12. jul 2009 09:56
Du har ganske sikkert ret Web.
Bortset fra, at jeg ikke tror, at det bliver særlig bøvlet at importere en Mazdaspeed.
Kan da selv huske, at jeg så en mærkelig vogn, som jeg beskrev her på sitet. På danske plader.
Er man fuldstændig vild i varmen, kan man jo rette henvendelse til en mazdaforhandler og komme med en formel forespørgsel om de på den ene eller anden måde kan skaffe én en mazdaspeed. Ny! På danske plader. Vil nok tro, at de vil undersøge mulighederne (de er jo også interesseret i at tjene penge).
MEDMINDRE Mazda.dk (som forhandleren nok vil rette henvendelse til) også en gang imellem kigger ind på Fivespeed.dk og derfor er klar over, at der KUN er tale om en formel forespørgsel...med en skjult dagsorden.
Ved godt, at jeg tidligere i denne tråd indirekte gav udtryk for irritation over, at vi åbenbart skulle have en ny tråd om noget, som er behandlet næsten utallig mange andre steder her på sitet.
Jeg trækker irritationen tilbage.
For denne tråd har virkelig givet eftertanke: Hvad f... skal JEG egentlig med turbo (supercharger)?????
Måske fordi muligheden er der (det indre legebarn/udbygning af Mekanosættet/højtalere på krystalapparatet istedet for hovedtelefoner).
For mit vedkommende - udover det indre legebarn - fordi, jeg gerne vil have en bedre 60-90 miles tid. Godt nok rykker dytten også pænt i dette interval, men rykket står MÅSKE ikke helt mål med motor\"larmen\".
Hasse
1990, Crystal White.