Jeg har modtaget følgende nyt fra Kolstrup
Havde en god snak med Ingo Leidiger fra IL, som var interesseret i at arbejde sammen m os.
Han oplyste at de havde solgt 2 kit hhv en 1,6 og en 1,8. Endvidere havde de lavet en 1,8 demobil som alle var vildt betaget af, ingen tvivl om at kittet virker rigtig godt.
Havde ikke fået TÜV endnu, men arbejdede på at få det snarest. Han ville undersøge i detaljer hvad det ville komme til at koste, og en mulig løsning kunne være at vi sammen m Oscar betalte hver en trediedel af attesten og så havde fælles råderet over den.
Jeg vender tilbage når vi er kommet nærmere med problematikken. Det ser ud som om vi kan lande en god løsning på sagen.
Efterfølgende har jeg talt i telefon med Anders og han oplyste at han også har taget fat på FSTYR for at sikre at de vil godkende monteringen i synshallen. Der er endvidere rekvireret 3 sæt hos Oscar i USA til montering.
Næste trin er at få arrangeret et møde med Kolstrup og et par bilejere hos Rotrex i i Herlev for at arrangere det praktiske. Jeg afventer forslag til mødedatoer fra Anders...
Beklager at jeg ikke har haft så meget MX-5 tid de sidste par måneder... men tiden har været optaget af en lidt stresset periode på arbejdet, salg af 2 lejligheder og de praktiske forhold vedr. erhvervelsen af min kommende MX-5 garage med plads til 2 biler i længden (yes... der kommer Five-speed.dk garagewarming til foråret)
Så der sker noget i projeket.... Nødvendigvis ikke så hurtigt som de utålmodige sjæle kunne ønske sig

Christian / Webmaster /
http://www.five-speed.dk1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017