Jeg har bestilt en ikke-indregistreret MX-5 fra 1997 hos au2fast, som skulle bruges til el-konvertering. Noget tyder nu på at jeg aldrig vil kunne få plader på bilen (hvis den bliver konverteret) ej heller hvis den kommer gennem Tyskland eller Sverige.
Andreas har brugt tid på bilen, så det kommer selvfølgelig til at koste mig noget hvis jeg springer fra projektet. Nu går jeg så og tænker på om jeg skal få den leveret med motor+gearkasse, så jeg kan få plader på den på normal vis.
Jeg synes det er en fed bil, men valgte den til konverteringen fordi det var gjort før (altså samme bil) og følte derfor at den var et godt valg. Jeg kører dagligt 80 km og ved ikke om en MX-5'er så er det oplagte valg til min 'daily driver'.
Derfor vil jeg gerne høre Jeres kommentarer mht. brug af bilen. I skal tænke på at det er en NA fra 97 og at jeg altså skal køre 80 km. dagligt i al slags vejr. Fungerer det for Jer eller ville i kun bruge den som bil nr. 2? Og hvad med benzin økonomi, rust og holdbarhed og alt det der kedelige
Og! hvis jeg får den leveret med motor, skal man så have lidt flere hk., når nu den er hos au2fast.
Glæder mig til at høre Jeres kommentarer.