Efter jeg har fået Koni undervognen på har jeg fået et lille problem.
Når forhjulet drejes og jeg rammer en ujævnhed samtidig - eller kører lidt frisk gennem svinget så hænder det at det ene forhjul går imod inderskærmen.
Det er en Koni Sport undervogn m. Koni's egne fjedre - bilen står på 205/45-16 dæk på 7x16 fælge m. ET 37. Det sker når den forreste del af hjulet drejes ind i skærm kassen. Jeg kan se kontaktmærker på en \"fremhævning/udpresning\" der er i inderskærmen.
Det som undrer mig er at problemet ikke var der før jeg fik ny undervogn på bilen, der var den også sænket, endda en lille smule mere. Desuden var de gamle 7*16\" fælge m. ET 35 og tilsvarende størrelser på dæk, der var ikke noget problem til trods for at de sad 2 mm længere ude! De nuværende fælge bød heller ikke på problemer.
Umiddelbart er det ikke farligt, men det er for mig et irritationsmoment at høre på, da lyden er uskøn og ikke harmonere med følelsen af balance i svingene
Har nogle af jer prøvet det samme - jeg har prøvet at rette lidt på den ene inderskærm, men i første omgang hjalp det ikke.