Hej
Vi har købt to NA'ere indenfor de sidste 15 måneder og generelt så kan man sige, at man får hvad man betaler for. Der er dog nogle undtagelser. Der findes af og til nogle rigtig gode tilbud, men de er væk indenfor ganske få uger. Derudover er der nogen der tror at lakkens stand skal være udgangspunktet for prisen. En pæn bil er ikke nødvendigvis en god bil.
Så start med at opsøge enten Andreas i Vissenbjerg eller Jan i Jelling og kør en tur i en \"reference-bil\". Altså en, hvor de siger: \"Sådan skal den bil køre\". Så har du et rigtig godt udgangspunkt for yderligere sammenligning.
Hvis du spørger pænt her eller på
http://mx5club.dk/ er der måske en der vil give dig en tur i en velplejet bil i nærheden af dig.
Det kan også være en hjælp hvis du allierer dig med en, som har en i forvejen. Jeg ringede til en forhandler, da vi skulle have nummer to og han startede med at fortælle om alle fortræffelighederne og hvor god bilen var, men da jeg sagde jeg havde en i forvejen og der var lige nogle konkrete ting jeg ville vide om bilen, så mente han pludselig, at den ikke var noget for mig.