Ja du er godt på vej, beskrivelsen ovenfor rammer godt.
Vedligehold af batteriet.
http://www.ctek.com/DA/Default.aspx
En CTek XS3600 kan fås mange steder for omkring 500 kr - jeg har selv en og er meget glad for den! Den har reddet et par kraftigt afladede batterier ved bekendtes biler.
Olieskiftet inden opbevaring er godt... jeg har det med at \"glemme\" det
Meeen i år skal det nok blive udført, aftapningsbakke er købt, så jeg kan gøre det hjemme i garagen.
Ifølge de \"kloge\" skal olien skiftes inden opbevaring, for at sikre at fremmede korroderende stoffer i olien ikke tærer vinteren over når bilen står stille længe.
Bukke har jeg aldrig praktiseret - jeg har aldrig oplevet \"firkantede dæk. Af og til flytter jeg bilen en halv omgang på hjulene. Jeg hæver også dæktrykket inden opbevaring.
Tanken bliver også fyldt op her, men kaburatorspritten praktiserer jeg ikke, en fyldt tank begrænser muligheden for kondens
Vinduer på klem - bestemt ja - dem af os der har en bagrude der kan lynes ned kan også sætte denne lidt på klem.
I øvrigt plejer jeg kalechen inden opbevaring, så den forbliver smidig overalt. Især syninger får en ekstra tur med flydende silicone der præcist kan sprøjtes ind med en sprøjte og kanyle (bizart, men det virker!). EDIT: Jeg har en PVC-kaleche (original Mazda). Har man en anden type eller et andet plejeprodukt, i flydende form, vil jeg stadig anbefale brugen af kanyle og sprøjte. Plejemidlet kommer langt ind og især på det første buk midt over døren betyder det meget at materialet er velplejet og fleksibelt.