Five-speed Online Championship

Alt om banekørsel, track day's, Nürburgring etc. Herunder events og opsætning af bil til banebrug.

Redaktør: Softtop

Indlægaf one-niner » ons 29. dec 2010 22:29

Systemet skriver automatisk \"I win\" for den, der vinder.

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Tore » ons 29. dec 2010 22:31

Jamen, så vandt du jo nok i virkeligheden. ;-) ... Du var bare ikke med i mit ræs. Var jeg i dit?
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf one-niner » ons 29. dec 2010 22:35

Tore skrev: ... Du var bare ikke med i mit ræs. Var jeg i dit?

Ja.

Men jeg oplevede også at hoppe fra en anden- til en tredjeplads under det først løb uden at blive overhalet... Det var før det gik helt galt :)

- Tom
'99 Jubilæumsmodel nr. 4810
Megasquirt DIYPNP by Reverant
Trackspeed Engineering COP kit
RB 4-1, race-kat, RB udstødning
V-Maxx gevindundervogn
OZ Alleggerita HLT + 205/45-16 Yokohama AD08R
Brugeravatar
one-niner

Geografisk sted: Aarhus

Indlægaf Tore » ons 29. dec 2010 22:40

Hmmm - det er da et seriøst issue. Hvor mange var rent faktisk med til at ræse?

Jeg husker at have kørt mod:
altid6
Lunding
tuhskov
og 2 andre hvor jeg ikke kunne genkende deres alias'er. En var noget med sideways ... Gad vide hvem der ellers har været med uden jeg har ræset med dem?
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore

Indlægaf Webmaster » ons 29. dec 2010 22:44

sideways Jake, var vores \"instruktør\" fra Skive, som kunne noget med at køre sidelæns..!

Wiking, var CCR Christian
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Tore » ons 29. dec 2010 22:46

Jeg er temmelig sikker på, at jeg også kun stødte på wiking i lobbyen - ikke på banen. :-S
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore

Indlægaf altid6 » ons 29. dec 2010 22:50

Jeg har replay af alle løb og i vandt vist et hver og jeg vandt det første løb :wink: . Ja chatten sucks og vi var kun 3 på voicechat.

Hvor var det bare fedt at folk kørte med omtanke om med respekt for hinanden, det giver fedt og tæt race. Det oplever man ikke i en af de åbne lobbyer.

Kuksi:
Jeg kunne desværre ikke hoppe ud af min lounge og GT5 for at svare på din textchat. Kunne dog se at du var inde og kigge på løbet. Håber at du kan få det til at fungere næste gang, så du kan være med til race.

Bortset fra det, så var dette den første test af formattet hvis vi skal køre et championship. Hvad synes i om det, skal der laves noget om???
Nu var vi 8 og det var godt race, men tænkt hvis vi kunne blive en 12-16 stykker :D . Nu var der et par stykker med, som ikke har deres daglige gang på Five-Speed, men synes i ikke at det er okay at have andre med, hvis det kan give et fuldt felt, til mesterskabsløb??? Måske har i en fætter eller kammerat der køre GT5, som kunne have lyst til at deltage.

Jeg har lavet dette excel-ark til at holde styr på et mesterskab. Som i kan se har jeg meldt mig til :wink: .
Tilmelding kan ske til min mail altid6@yahoo.dk.
Jeg skal bruge navn, bil og årgang, online ID også et billed af jeres rigtige bil, GT5 bil eller jer selv., samt jeres mailadresse, så i kan modtage information og replays.
Billede
Black Edition 1,6 fra 93 - Solgt juli 2013
Projekt racerbil 1,6 fra 93 - Købt november 2012
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6

Geografisk sted: Kalundborg

Indlægaf altid6 » ons 29. dec 2010 22:59

Alle var med Tore :wink:, eller har du haft nogle lag problemmer . Kamuhl var min søster som også køre GT5. Hun plejer dog at køre bedre. Jeg mødte alle på banen og så ikke nogen som havde problemer med lag. At i pludselig hopper en plads, kan være en som er skadet og er kørt i pit.
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6

Indlægaf BB » ons 29. dec 2010 23:48

Jeg missede desværre chancen for at være med i dag, men forhåbentlig lykkedes det næste gang.

Jeg er på udkig efter et headset og er hooked på 2.0 udgaven af Sony's PS3 headset, men det synes ikke at kunne købes i Europa. I gamle dage var svaret Lik Sang, men har Sony ødelagt så er nogen der har et tip til hvor det kan købes?

altid6: Er der nogen mulighed for at se replays fra løbene?
Tore:Mht. chat kan man et bruge et alm. PC/Mac tastatur med PS3'en. Om det virker i GT5 ved jeg ikke med sikkerhed, men det vil være værd at forsøge.
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB

Indlægaf Kuksi » tors 30. dec 2010 00:00

Kuksi:
Jeg kunne desværre ikke hoppe ud af min lounge og GT5 for at svare på din textchat. Kunne dog se at du var inde og kigge på løbet. Håber at du kan få det til at fungere næste gang, så du kan være med til race.
Det har jeg fuld forståelse for, skrev først da der var under 10 min. til start.

Ja, jeg fandt lige ind til løbet (kan det passe I var lidt forsinket) 1 minut før start. Så et par hvide MX'er der kyssede lidt, og så var der linet op til start. Både jeg og knægten kikkede lidt med, og han havde svært ved ikke at være med på banen. Jeg var rigtigt bange for at han fik trykket på \"noget\" der kunne stoppe løbet eller på anden måde afbryde løbet! :o
Det var jo med mit ID, vi var på. :wink:
Men han fandt da ud af at min ikke bare kan \"joine in\" når man ikke nåede til start.
Vi kom for sent til start da jeg ikke kan få den PS3 brugerkonto (som er oprettet, og bekræftet via email) der er oprettet til ham, som en sub konto under min, til at virke. Derfor lykkedes det så heller ikke at få den bil vi har bygget på, over på min konto.
Nå men det skal nok blive løst, til næste gang
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Indlægaf Mogenz » tors 30. dec 2010 01:14

Det lyder rigtigt hyggeligt det i laver :) Og jeg ville gerne være med hvis det ikke var fordi det var en lidt dyr hobby.

Pris på en PS3

http://www.pricerunner.dk/cl/52/Spillekonsoller

Rat, pedaler, sæde

http://www.spilpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=4181509

spillet

http://www.coolshop.dk/catalog/product/57249-gran-turismo-5--for-ps3

Jeg ved godt det \"kun\" er omkring 3000 kr - 4000 kr, men synes det er lidt meget kun får at køre GT5 med jer andre da jeg ikke har nogle af delene.
NB 1.8 Jubiiii!
Mogenz

Geografisk sted: Humlebæk

Indlægaf Kuksi » tors 30. dec 2010 01:54

Men ingen udgifter til benzin, skader og overnatninger. :wink:

Ja du har ret, det løber op. Og hvis man så også lige mangler en fladskærm der kan afsættes til opgaven....
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Indlægaf Tore » tors 30. dec 2010 11:53

altid6 skrev:Alle var med Tore :wink:, eller har du haft nogle lag problemmer.

Det var ligegodt pokkers. Jeg har normalt ikke problemer med lag - har en symetrisk 25 Mbit fiber linie - min ISP havde godtnok nogle problemer forleden, men det skulle være fikset nu. Håber at se alle på banen næste gang. Jeg synes godtnok, at feltet var lidt småt. ;-)
BRG NA 1,8 '95
Brugeravatar
Tore

Indlægaf Mogenz » tors 30. dec 2010 12:56

Jeg har et billedrørs tv kuksi, men jeg er ikke den store gadget freak så køber først noget når det gamle går i stykker :)
Det er først for nylig jeg har skiftet min gamle T20 Ericsson mobil ud med Nokia6700.

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRyniaNB0ZWCaJyKZONUd5VjRpKxVg0AB_8QvrHYtofMi-7k36t
NB 1.8 Jubiiii!
Mogenz

Geografisk sted: Humlebæk

Indlægaf altid6 » tors 30. dec 2010 16:08

Jeg har replays af de 2 første løb. hvilket format de ligger i ved jeg ikke, men der ligger en masse videoer ude på youtube, så mon ikke det er muligt at få dem over på en pc. Det skal jeg lige teste lidt. Jeg har haft et trådløst tastatur og mus sat til min PS3, uden problemer, sålænge det køre over USB.
Mogenz der er ingen regler om at man skal have et 50' 3D TV, et almindelig billedrørs tv kan sagtens fungere. Jeg bruger en 24' computerskærm. Det er nok bedst at have rat og pedaler, men igen så er det ikke et krav. Så hvis du køber en PS3 og GT5, ja så er du klar :wink:
Det er med stor glæde at vi nu er 2 der officielt er tilmeldt Five-Speed Championship :D .
Billede
Vi ses på banen.
Hilsen Jesper
Brugeravatar
altid6

ForegåendeNæste

Tilbage til Banekørsel