Jeg har replay af alle løb og i vandt vist et hver og jeg vandt det første løb

. Ja chatten sucks og vi var kun 3 på voicechat.
Hvor var det bare fedt at folk kørte med omtanke om med respekt for hinanden, det giver fedt og tæt race. Det oplever man ikke i en af de åbne lobbyer.
Kuksi:
Jeg kunne desværre ikke hoppe ud af min lounge og GT5 for at svare på din textchat. Kunne dog se at du var inde og kigge på løbet. Håber at du kan få det til at fungere næste gang, så du kan være med til race.
Bortset fra det, så var dette den første test af formattet hvis vi skal køre et championship. Hvad synes i om det, skal der laves noget om???
Nu var vi 8 og det var godt race, men tænkt hvis vi kunne blive en 12-16 stykker

. Nu var der et par stykker med, som ikke har deres daglige gang på Five-Speed, men synes i ikke at det er okay at have andre med, hvis det kan give et fuldt felt, til mesterskabsløb??? Måske har i en fætter eller kammerat der køre GT5, som kunne have lyst til at deltage.
Jeg har lavet dette excel-ark til at holde styr på et mesterskab. Som i kan se har jeg meldt mig til

.
Tilmelding kan ske til min mail
altid6@yahoo.dk.
Jeg skal bruge navn, bil og årgang, online ID også et billed af jeres rigtige bil, GT5 bil eller jer selv., samt jeres mailadresse, så i kan modtage information og replays.