Ja der skal bare noget træning til Kuksi og måske det er nemmere med et rat end controller, tror de fleste af os bruger rat og pedaler. En ting du nok skal gøre ved bilen, er at få en hækvinge på. Det giver lige den smule mere downforce og greb, så ikke man spinder så meget. Banen var også nådesløs, så snart man bare var lidt ude af sporet. Skal man køre hurtigt på en bane, så kræver det lidt træning og en rigtig opsætning af undervogn og gear.
Jeg har replays fra begge løb, men er der nogen som ved hvordan man kan dele disse replays, så i andre også kan se løbende og måske lure nogle tricks af??? Jeg har prøvet at få replay filen over på computeren, men den ligger i et format, som hverken quicktime eller mediaplayer kan afspille. Ved ikke om jeg kan sende filen til jer på mail også i selv kan kopiere den over på jeres PS3!!!!
Generalt til jeres kørsel, kan jeg kun sige. Rigtig godt og flot kørt gutter. Der er virkelig stor diciplin og respekt for hinanden. Ja der er bøvl i første sving når der er 10 ivrige MX-5 biler som skal igennem og der bliver byttet lidt lak, but thats racing. Hvis i vil se \"psyko bilister\" bagved et rat, så log på en offentlig server, vi køre som rene engle ved siden af og sådan skal det være