Ville da lige sige hej, og fortælle at freden bliver mindre.
For jeg vender tilbage til siden, og denne gang med storm.
Jeg valgte jo at skille mig af med min Mx-5 mk1 til fordel for en Opel Speedster 2.0 T. Den blev hurtigt et projekt, og det endte med en stage 5 og mellem 430-450 hk
Nu er pengene brugt, og hvis den skal være vildere skal jeg sælge konen, for bilen bliver ikke solgt
Men ulempen ved sådan en maskine, er at den for dyr til at blive prylet (her taler jeg om bilen) Det koster for meget at smadre den, og derfor skal jeg igang med et nyt projekt.
Så nu er planen at jeg skal ha fundet mig en mk1, muligvis mk2 1.8'er jeg skal ha bygget om til drift. så der kommer nok en del spørgsmål fra mig i den kommende fremtid, for jeg har glemt det meste af det jeg har skruet på den gamle mx-5
Jeg kommer dog ikke til at være en del af jeres køreture da bilen aldrig kommer på plader, der bliver skåret for meget i blen til at det er muligt pga ønsket om større styreudslag osv. Men hvem ved måske sætter jeg mazda mærket på speedsteren
Jeg går efter af ligge i toppen, og gør ikke noget halvt, jeg bliver måske klogere min viljen er der.... SDseries
Vi skriver da lige five-speed.dk på bilen nu den skal males
*God sommer...
skulle i ligge inde med dele som kunne gavne projektet eller evt kende en sponsor er i mere end velkommen.
En bil med mindre frontskade eller andet der kan \"laves\" er også intr. så siger i bare til.
VH Dennis Dahlmann