Ja, så har jeg prøvet det. Fik hos Porsche stillet en 2006 911 Carrera S4 997 med keramiske skiver stillet til rådighed i 12timer blandt andet med kørsel på Hockenheim´s testbane.
Faktisk har jeg aldrig været den store Porsche fan, men må dog indrømme at den er lækker...nej, den er herre lækker, er mega hurtig, styrer fantastisk og bremser så lungerne bliver tømt for luft - den slår en MX´er på alle punkter.
Men tro det eller lad være - en MX´er kan godt være med en del af vejen og måden bilerne styrer på er ikke så forskelligt som jeg troede.
Selvfølgelig kan Porschen tage sving med højere hastighed, men måden den gør det på ligner faktisk en MX5 op af dage.
Jeg holdt min mund, skulle ikke fortælle mine venner, hvor tæt det var på den lille blå derhjemme, det kunne jo opfattes forkert.
Men forstår godt hvorfor pressen gang på gang har kåret en MX´er til drivers car og vinder af handlingsday gang på gang.
Men jeg er totalt vild med Porsche nu...føj en god oplevelse, nu vil jeg spare sammen til de omkring +2.5million som den koster på danske plader.