Kuksi skrev:Så er der købt en HTC Desire S i dag (2495,- i Elgiganten), og selvfølgelig er den første app. der blev installeret RaceDroid Lite.
Ser ud til at være et fint lille program, og så må det vise sig i morgen om det dur i praksis. Det viser i hvertfald kurver og indsamler data, for mine acclerationer gennem stuen.
PS: Jeg er ked af at høre det om Stage3!
Del endelig din erfaring med så mange som muligt, så det rygtes blandt dem der kunne finde på at bruge ham.
Tak Kuksi, det er jo hvad der sommetider sker. Du havde jo sagt at der var noget negativ omtale om dem. Så må vi se hvad jeg kan lære af det.
Vi er i øvrigt ved at lave en side om dem, så andre kan blive advaret
Og hvis webmaster tillader at vi lægger historien her, kunne det jo også være en mulighed..
Nb.:Til at måle effekt, sidevers, accelrations og bremse -G mv. kan i øvrigt anbefale programmet Dynolicious til iPhone, det virker super godt. Jeg har prøvet det på både BMW'en og Mazda'en og jeg må sige at den er ret præcis
Om den også findes til Android ved jeg ikke, men du kan da prøve at søge efter den.

10AE - 2.0L FMII GT3071R, 750cc dyser, FM dual fuel rail, VEMS og Yokohama s.drive - 365 hk. 410 Nm.