Hej Kuksi og Bent.
Måske man bare skulle spise en tudekiks og komme igang.
Jeg tror jeg tager en dag og får dyret poleret, hvordan jeg så får rettet op på lakeringen på den ene dør må jeg se på, måske er spraydåsen en god løsning der.
Det er fuldstændig rigtigt, at når man har en ny bil, så bliver man fuldstændig paranoid. Har selv en Panther Black Ford, som bliver poleret hver andet øjeblik.
Lakken er ikke den originale, en glad tysker har på et tidspunkt givet den en salgslakering, uden at adskille bilen ordentligt. Måske jeg kan vandslibe og polere den til et bedre resultat.(det er hvad der sker når man køber med hjertet og ikke hovedet)
Jeg skal lige kigge efter gummipulver omkring generatoren, jeg har prøvet at give remmene et pust af det nærmeste jeg havde i garagen, og det hjalp et kort stykke tid.
Tror sgu jeg henter en donor bil i Tyskland, bare for at få de sidste ting på plads, de koster jo ingenting, for bilen kører jo fremragende og vender, på trods af standen, stadig hoveder herovre i det vestjyske.
Så kom den på plader, nu skal vi bare have genskabt tilliden til den lille røde.