Nogle der ved hvad det koster at få tilsendt en pakke fra flying miata?
Har tænkt på at bestille FM catalysator.
Med venlig Hilsen
Michael
Redaktør: Softtop
Danny skrev:Det koster dyrt!
Nu er det ikke for at tage modet fra dig, men det er altså også den eneste ulempe ved at handle med Flyin Miata. I hvert fald hvis du vælger UPS som forsendelsesmetode.
Sagen er, at UPS er skidegode. De leverer professionelt og hurtigt (jeg fik selv undervognsbøsninger og en tårnstabilisator 2 dage efter jeg havde betalt, men det var også UPS express), tilgengæld tager de nogle procenter i fragtomkostninger. Og når man også har moms og told at skulle betale, så er det altså lidt pebret.
Så vidt jeg husker er der 2 UPS metoder og en anden "almindelig" metode at vælge imellem, og den sidste er noget billigere men samtidig mere usikker og tager nok en månedstid før du får den.
Men hvis man nu gik sammen om et køb kan det straks bedre betale sig. Og jeg er selv lidt lun på deres krængningsstabiliatorer, så måske kan vi finde ud af noget derHvornår havde du tænkt dig at bestille?
Jeg ville som sagt ikke skræmme dig fra at gøre det, men bare påpege at det ikke er helt så billigt som at bestille fra England. Og det er bestemt det værd, for deres produkter er godt kram
Tilbage til Tuning og modificering
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster