Martin skrev:Så kan det godt være dem der har en jubii udgave syns de har en sjældenhed... men man burde se en 10-12 stykker før man løber ind i en evolution orange!
Det er rigtigt - og når der er træf i MX-5 klubben er der meget ofte 3-4 Jubi'er, men ingen eller kun en enkelt Evo Orange!
Martin skrev:Dej jeg selv syn's taler lidt mod sidens troværdighed, er måske det forhold at jeg ikke kan se nogen 98' !!!
Det skyldes at det er en amerikansk hjemmeside og i USA er der ikke noget der hedder modelår 1998. Den sidste NA'er blev solgt som en 1997 model og den første NB'er blev solgt som en 1999 model.
Martin skrev:-Måske lige et lille argument til dem der skal "overbevises" om farven... Her får i en bil der ikke er så mange af!!!
Ja, tak for dit input. Du har tilsyneladende ret i at mange er skeptiske omkring farven, men ofte er det personer der ikke har set Evo Orange i virkeligheden og mange skifter holdning (jeg gjorde det selv) efter at have set farven "live". Der er tilsyneladende en stor forkskel på holdningen til farven i USA og i DK - I USA er den meget eftertragtet.
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..