S: NB 1,8 1998 - Ekstremt velholdt

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

S: NB 1,8 1998 - Ekstremt velholdt

Indlægaf jepperimmen » tors 15. mar 2007 09:49

Så er det ved at være forår og pladerne skrues snart på guldfuglen igen, så den er klar til ny ejer.

Jeg har sænket prisen 10.000,-

http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/showcar.aspx?Source=2&AdId=24054

http://www.five-speed.dk/Gallerisub/JUL04Jepperimmen.htm
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf Martin » lør 14. apr 2007 08:53

Ved ikke om din bil er blevet solgt endnu, men tænkte det ikke gjorde noget lige at sparke den op igen...

Grunden er faktiskt at jeg i forbindelse med jeg skulle bruge farvekoden på min egen, så lidt på hvor mange der var produceret i din farve! ...og hvis de tal der står på miatanet.com er korrekte, så er Evolution Orange jo lidt af en sjældenhed... Dej jeg selv syn's taler lidt mod sidens troværdighed, er måske det forhold at jeg ikke kan se nogen 98' (går fra 97 til 99, samt den første er fra 90.. mener da at de blev solgt helt tilbage i 88 i nogen lande..

Nåmen HVIS siden er rigtig, så er der KUN produceret 646 stk i din farve (hvoraf det vist kun er 645 der er solgt). ..Så kan det godt være dem der har en jubii udgave syns de har en sjældenhed... men man burde se en 10-12 stykker før man løber ind i en evolution orange!

-Måske lige et lille argument til dem der skal \"overbevises\" om farven... Her får i en bil der ikke er så mange af!!!
Tidl.: V-Special (91'silverstone)
Nu: Lotus Elise s1 111s
http://www.lotuselise.dk
Brugeravatar
Martin

Geografisk sted: Brønshøj

Indlægaf jepperimmen » lør 14. apr 2007 15:44

Martin skrev:Så kan det godt være dem der har en jubii udgave syns de har en sjældenhed... men man burde se en 10-12 stykker før man løber ind i en evolution orange!

Det er rigtigt - og når der er træf i MX-5 klubben er der meget ofte 3-4 Jubi'er, men ingen eller kun en enkelt Evo Orange!

Martin skrev:Dej jeg selv syn's taler lidt mod sidens troværdighed, er måske det forhold at jeg ikke kan se nogen 98' !!!

Det skyldes at det er en amerikansk hjemmeside og i USA er der ikke noget der hedder modelår 1998. Den sidste NA'er blev solgt som en 1997 model og den første NB'er blev solgt som en 1999 model.

Martin skrev:-Måske lige et lille argument til dem der skal "overbevises" om farven... Her får i en bil der ikke er så mange af!!!

Ja, tak for dit input. Du har tilsyneladende ret i at mange er skeptiske omkring farven, men ofte er det personer der ikke har set Evo Orange i virkeligheden og mange skifter holdning (jeg gjorde det selv) efter at have set farven "live". Der er tilsyneladende en stor forkskel på holdningen til farven i USA og i DK - I USA er den meget eftertragtet.
NB-FL - 2004 - 1.8 Sport - Lots of modifications..
Brugeravatar
jepperimmen

Geografisk sted: Midtjylland

Tilbage til Køb, salg og bytte