Bypass Katalysator sælges.

Køb, salg og bytte af biler og stumper

Redaktør: Softtop

Bypass Katalysator sælges.

Indlægaf Kuksi » lør 2. jun 2007 15:10

Er der en der ønsker at køre uden kat. , så er her muligheden.
Passer på NA 'er. Den er udformet fuldstændig som en kat. bare uden indmad. Den giver derfor en vis lyddæmpning i forhold til kun et rør, men siger mere end en kat. med indmad :D
Den går jo ikke lige til syn, har prøvet 8) (CO lå på 0.8%, Max=0,5%)

Gi' et bud hvis du er interesseret!

http://peecee.dk/?id=49824
[/img]
http://peecee.dk/?id=49827
[/img]
Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:Billeder
If it ain't broken, why not tweak it?
Brugeravatar
Kuksi

Geografisk sted: Østjylland

Re: Bypass Katalysator sælges.

Indlægaf BB » lør 2. jun 2007 19:25

Kuksi skrev:Er der en der ønsker at køre uden kat. , så er her muligheden.
Passer på NA 'er. Den er udformet fuldstændig som en kat. bare uden indmad. Den giver derfor en vis lyddæmpning i forhold til kun et rør, men siger mere end en kat. med indmad :D
Den går jo ikke lige til syn, har prøvet 8) (CO lå på 0.8%, Max=0,5%)

Gi' et bud hvis du er interesseret!

"Den går ikke lige til syn..." - den går slet ikke :evil:

Et er at der findes gamle biler der ikke blev konstrueret med kat, men noget andet er at pille kat'en af en bil der er tænkt til og køre med en :!:

Jeg håber helt ærligt ikke der er nogen som har samvittighed til og køre rundt og svine på den måde, det er svært nok i forvejen at forsvare man har bil for sjov uden at skulle tilhøre en gruppe der bare giver miljøet fingeren :evil:
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB

Indlægaf Kuksi » lør 2. jun 2007 21:48

Nu kører jeg jo netop heller ikke med den. Den sad på bilen da den blev købt i Tyskland. Både jeg selv, værkstedet og synshallen har taget den som værende en kat. (med indmad). At det var den der var skyld i den for høje CO værdi blev kun opdaget ved en tilfældighed. \"Kat'en\" blev afmonteret i anden andledning. Jeg har skam en nyindkøbt kat. monteret på gadebilen. Der gælder jo ikke ligende regler for banebiler, og ville jo netop gøre opmærksom på at det ikke var lovligt/ gik til syn. Jeg bakker op om det du siger, men jeg vil bare ikke gøre mig til \"dommer\" over hvad andre skal og ikke skal.
F.eks. har jeg ingen problemer med at folk piller deres turbo af før de kører til syn. Selv gad jeg bare ikke \"makke\" med det. Men er da misundelig på dem der har ++HK 8)

Gi' lige en tilbagemelding om det er mig der har været helt forkert på den...
I så fald så skal jeg love at ødelægge den, og med billede dokumentere at den aldrig bliver sat på en bil igen. :wink:

PS: Jeg indrømmer jeg hader at smide noget ud der måske er andre der kan bruge. (Af samme grund har jeg stadig en 19\" skærm og printer stående,(Nypris over 5000) som jeg ikke nænner at smide ud ) Det ka' bare afhentes :D
Alternativ: 50,-kr for \"katten\" men så må den kun bruges på bane :!:
Senest rettet af Kuksi lør 2. jun 2007 22:24, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Kuksi

Indlægaf BB » lør 2. jun 2007 22:20

Kuksi skrev:Gi' lige en tilbagemelding om det er mig der har været helt forkert på den...
I så fald så skal jeg love at ødelægge den, og med billede dokumentere at den aldrig bliver sat på en bil igen. :wink:

Hvad du skal gøre med tingesten kan jeg ikke afgøre for dig.

Hvis min bil have vist sig at være forsynet med sådan en dims, så havde jeg sikkert gemt den som en "hvad er det" dims mine venner kunne få lov og gætte på. Men jeg havde ikke brugt den eller forsøgt og sælge den videre (Det er selvfølgelig let sagt, det ved jeg godt). Måske er det også bare som er en tåbelig miljøfanatiker, sådan ser jeg ikke mig selv blot synes jeg man må gøre hvad man kan.

Kuksi skrev:PS: Jeg indrømmer jeg hader at smide noget ud der måske er andre der kan bruge. (Af samme grund har jeg en 19" skærm og printer (Nypris over 5000) som jeg ikke nænner at smide ud ) Det ka' bare afhentes :D

Hehe. Det er faltisk ved at rydde op i det gamle it grej i skabet. Hvad siger du til er 2940U SCSI kort med tilhørende CD-drev, det virker og kostede en formue. Dem som synes biler taber værdien hurtigt har aldrig købt en computer :?
Livet er sjovere uden tag
NB 1,8 Twilight Blue
Brugeravatar
BB

Indlægaf Webmaster » lør 2. jun 2007 22:28

Tja.... jeg har både 5 og 10 GB harddiske i PC hardwarerodekassen... man ved jo aldrig om man lige står og får brug for sådan en ?? :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Christian / Webmaster / http://www.five-speed.dk
1,6 BRG Limited Edition, 1991
1,6 Crystal White, 1991 - Project Race Car
1,5 Soul Red, 2017
Brugeravatar
Webmaster
Site Admin

Geografisk sted: Fredensborg

Indlægaf Kuksi » lør 2. jun 2007 22:39

Fnis fnis :lol:

Du drømmer ikke om hvad jeg har på loftet, i skuret m.m. :roll:
Og da jeg vidste at den aldrig kom på min bil igen, skulle DEN i hvertfald ikke på loftet. :lol:

Og m.h.t. til miljøet.. Jow et eller andet sted ramte du jo nok også noget i mig. Og jeg tænkte om det var forkert ikke bare at have \"skaffet den af vejen i stilhed\". Det er jo i bund og grund ikke for pengenes skyld den skulle sælges.

Så hør her alle sammen. Betragt den som værende solgt, så ryger den ud sammen med det gamle IT udstyr i morgen. Så har jeg gjort mit til miljøet idag! Og så har jeg heller ikke været ude at køre bil i dag ! :D
Brugeravatar
Kuksi

Er den stadig til salg?

Indlægaf Red Love » tirs 21. aug 2007 19:18

Hej Kuksi

Hvis du stadig har den til salg, og den er af rustfrit stål, så vil jeg da gerne købe den for at se, hvor meget en kat egentlig æder af HK.

Hilsen

Claus
Red Love

Geografisk sted: Virum

Indlægaf Claus » tirs 21. aug 2007 21:17

Go Go Kuksi - sælg den da til intresserede, uanset hvad så sviner bilen med sådan en look alike kat væsentligt mindre end en diesel hakker uden filter. Hvem har ikke oplevet at køre bagved en VW pumpedyse diesel med kluden nede og se og dufte den beskidte sorte sky bilen udsender under acceleration - de burde være ulovlige.
Min holdning er liberal, uanset om man har en anden knastaksel på bilen eller trykladning - Suk, havde jeg blot råd til en 1967 8 liters Shelby Cobra med 650hk.
Har du en intresseret køber, ja så sælge den, så kan du altid give en kold fra kassen næste gang vi hilser på hinanden, betalt af køberen :D
Det kan jo være at den nye køber vil bruge den som lyddæmper på sin gamle stiga plæneklipper.
Mazda MX-5 Miata 10th Anniversary Model årgang 2000
http://autospeed.com/cms/A_109797/article.html
Brugeravatar
Claus

Geografisk sted: Roskilde

Indlægaf Kuksi » tirs 21. aug 2007 23:01

Hvis moral er godt, er dobbelt moral vel bedre... :wink:

EDB udstyret røg ud dagen efter, men af en eller anden grund glemte jeg \"katten\".

Kan da også læse at der her på sitet er nævnt lignende muligheder under tuning. Der er sågar henvisninger til steder den sælges. :lol:

Så sent som i dag kørte jeg bag en VW TDI, der udsendte så sort røg at man tror det var løgn. Han skulle vel lige se om jeg fulgte trop. Men det ville jeg nu ikke udsætte mit helbred for! :evil:
Helt enig i at det skulle forbydes, og loven håndhæves.

Så, jo jeg har den stadig. Men den er ikke af rustfri stål, men det er jo også ligemeget for en kort testtur 8)
Brugeravatar
Kuksi

Tilbage til Køb, salg og bytte