Nu kører jeg jo netop heller ikke med den. Den sad på bilen da den blev købt i Tyskland. Både jeg selv, værkstedet og synshallen har taget den som værende en kat. (med indmad). At det var den der var skyld i den for høje CO værdi blev kun opdaget ved en tilfældighed. \"Kat'en\" blev afmonteret i anden andledning. Jeg har skam en nyindkøbt kat. monteret på gadebilen. Der gælder jo ikke ligende regler for banebiler, og ville jo netop gøre opmærksom på at det ikke var lovligt/ gik til syn. Jeg bakker op om det du siger, men jeg vil bare ikke gøre mig til \"dommer\" over hvad andre skal og ikke skal.
F.eks. har jeg ingen problemer med at folk piller deres turbo af før de kører til syn. Selv gad jeg bare ikke \"makke\" med det. Men er da misundelig på dem der har ++HK
Gi' lige en tilbagemelding om det er mig der har været helt forkert på den...
I så fald så skal jeg love at ødelægge den, og med billede dokumentere at den aldrig bliver sat på en bil igen.
PS: Jeg indrømmer jeg hader at smide noget ud der måske er andre der kan bruge. (Af samme grund har jeg stadig en 19\" skærm og printer stående,(Nypris over 5000) som jeg ikke nænner at smide ud ) Det ka' bare afhentes
Alternativ: 50,-kr for \"katten\" men så må den kun bruges på bane

Kuksi '90 1,6 NA, classic red.
Se bilen her:
BillederIf it ain't broken, why not tweak it?