Redaktør: Softtop
jepperimmen skrev:Jeg kunne også godt tænke mig at vide om sænkning giver problemer ved syn - nogen der vil dele erfaringer![]()
![]()
Andreas Fast mener "dårligt jeg kan leve uden en sænkning.." Er der nogen der vil fortælle om deres erfaringer med sænkning? Det ser godt ud, men kører bilen bedre eller kun hårdere![]()
![]()
Andreas foreslår 35mm sænkning, erfaringer med denne højdeAndre højder
Piphest skrev:Jeg har nu tænkt mig at få Andreas til at sænke min Miata, så ved jeg det bliver gjort rigtigt og at der ikke bliver bøvl med det...![]()
/Christian
Piphest skrev:Jeg har nu tænkt mig at få Andreas til at sænke min Miata, så ved jeg det bliver gjort rigtigt og at der ikke bliver bøvl med det...![]()
/Christian
microracerdk skrev:Piphest skrev:Jeg har nu tænkt mig at få Andreas til at sænke min Miata, så ved jeg det bliver gjort rigtigt og at der ikke bliver bøvl med det...![]()
/Christian
Må nu desværre sige at jeg gentagende gange har set/hørt om "grove" fejl på 5'ere som andreas har lavet, så husk lige den lange køretur (og evt broafgift for folk på sj.land) så det kan oftes godt betale sig at bruge en mekaniker i nærheden i tilfælde af reklamation.
endvidre er der nu heller ikke de store "ben" i at sænke en bil, husk blot en 4-hjulsudmåling når bilen er sænket.
Mht. navns nævnelse må man nok forlange en uddybelse af
ovenstående udsagn. Alt andet kan kun betragtes som urimeligt
overfor den nævnte person.
eks. webmasters bil der raslede fra hinanden efter at den var blevet genopbygget, efter den tragiske pakering i et træ.
Tilbage til Tuning og modificering
Brugere der læser dette forum: Ingen og 0 gæster