af hasse » man 30. jul 2007 22:38
Swootech:
Jeg VED IKKE, om slangerne er TÜV godkendt. Linket under downloads er et, som jeg fik fat i, hvis mit omsyn skulle give problemer. Det gjorde det ikke. De blev bare godkendt!!!!!!. OG jeg er heller ikke helt klar over, hvad DEKRA-erklæringen -rent teknisk - går ud på. DET vil nok kræve en korrekt oversættelse og ikke blot en form for forståelse.
Men DEKRA er et prøvelaboratorium, som bliver nævnt i min henvisning til vejledningen fra april i indlægget \"NY (?) vejledning om syn\".
Så helt uvæsentlig kan den jo ikke være...går jeg ud fra (!).
Felix:
Har også i \"de søvnløse nætter\" (måske lidt overdrevet) spekuleret (lidt) over det.
Men det må jo have noget at gøre med, at tændingskurven bliver flyttet.
Og det skal jo nok så sammen holdes med, at den mindst forurenende blanding er 14,1 mens den mest effektive blanding er 12,6.
SOM SÅ PÅ SIN SIDE skal sammenholdes med, at forureningsgraden måles ved xx antal RPM (2.500?).
SOM SÃ… PÃ… SIN SIDE skal..................................................???????
PS. Der er et gummimærke på bremseslangerne (og på koblingsdittoen), hvor, jeg kan huske, at der står et eller andet. På \"mine\" slanger, er de oversprøjtet i forbindelse med rustbehandling. Vil forsøge at se, hvad der står næste gang, jeg \"kravler\".
Hasse
1990, Crystal White.