Ville lige annonce den kedelige nyhed. Jeg har nu solgt min hvide Mazda MX5 1.6 Turbo.
Har forelsket mig i en sort Porsche Boxster og nu tog jeg skridtet og hentede den i Tyskland.
Trods en lidt utilfreds kæreste og med knap så godt humør satte jeg Mazdaen til salg og der gik ikke mange dage så var den solgt.
Det bliver hårdt at undvære den lille hvide, og vi kommer HELT SIKKERT til at savne den rigtig meget. Har haft den i 4 år nu og der har ikke været en dag hvor jeg ikke har været glad for den og har glædet mig til at komme ud og kører i den. Havde heller ALDRIG gået af med den, hvis det ikke lige var fordi jeg var blevet forelsket i et sort uhyre som jo desværre koster kassen.
Jeg er rigtig glad for min nye Porsche, den er virkelig bare en så fed, og lyden.. puha..... Men igen, den kan ikke sammenlignes med en MX5 da jeg synes det er 2 forskellige køreroplevelse. Mazdaen er sjovere at kører, man føler virkelig det er en gocart og man har totalt styr på den. Porschen er rendyrket luksus og bare for cool. 2 totalt fede biler begge to...
Men nu må jeg jo se om jeg kan vænne mig til 6 cyl. og el-kalesche..
Men lad os nu se om det ikke ender med der kommer en MX5 konebil en skønne dag.
Her er min tidligere.. snøft.. MX5 til dem der ikke lige ved hvem jeg er..
http://www.five-speed.dk/Gallerisub/2006Henrik.htm
Mvh.
Henrik