Rigtig lækker rede til dyret, du har fået banket ned der - Tillykke - ser rigtigt lækkert ud
Det bliver vist et sted det bliver svært at lade være med lige at tage trapperne ned til fra stuen - Rigtige arbejdsforhold er den halve glæde ved at gå og skrue.
Personligt har jeg udskudt med tandremsprojekt - Et eftercheck af hvornår det sidst blev gjort, afslørede at det kun er 4 år siden og da den kun har gået 60 kkm siden får den lige en sæson til på den gamle.
Har til gengæld fået købt 4 nye hjul - 15 \" med 195/50 dæk - synes godt nok at de 17\" fælge jeg har kørt med 205/40 til sommerkørsel var en anelse for ukomfortable med gældende dansk vejstandard, så nu ser jeg frem til at have mere gummi og luft mellem mig og vejen - Vejskatten går jo desværre ikke i særlig høj grad til at gøre vores veje bedre.
- og så skal jeg have monteret gasløfter til bagklappen så jeg slipper for at holde bagklappen åben - bliver spændende at se om 1 er nok til at løfte klap + spoiler.
Det sidste jeg skal have gjort og som jeg nok skyder til sommer, er at få gjort de originale 14 \" fælge tætte med de vinterdæk de er monteret med - taber luften langs kanten af fælgen - typisk hvor der er monteret afbalanceringsklods (ved at sprøjte vand på og se hvor det bobler) sikkert på grund af tæring mellem dæk og fælg - Nogen der har erfaring med det?