\"NÃ¥r man nu lige er igang\"-den kender jeg godt
Jeg skulle også bare skifte bøsninger.
Meeen så kunne man jo også ligeså godt tage fjedre og støddæmpere. Nå ja, og bremseskiver/klodser, male dem og og udlufte systemet samt smøre gliderboltene. Jeg måtte da også hellere udskifte alle sporingsboltene og de fleste andre bolte dernede. Og forresten også sandblæse bærearmene og forbroen og få dem metalliseret og male dem. Og endeligt skulle jeg da også lige polere min gamle udstødning
Men det eneste der er svært er sådan set at skifte de forbandede bøsninger. Sørg for at du har ordentligt værktøj, altså noget som kan stå imod de strabadser undervognen giver dig. Fårene blev virkelig skilt fra bukkene hvad angår mine toppe og min topnøgle, jeg kan nu anbefale Stanley og Bacho.
Desuden bør du have en rigtig gemen satan af en rustløsner klar, her menes noget stærkere end WD40. Jeg anbefaler også en forlænger af en art når du når til bagakslens akselbolte, de er de hårdest spændte på hele bilen. En god luftnøgle er selvfølgelig optimal. Bøsningerne selv pressede jeg ud/i på kasernens værksted, men jeg ved man også kan låne en hydraulisk presse på de fleste autoværskteder for under 150 kr til den opgave. Jeg synes de penge er godt givet ud kontra det besvær man ellers har.
92' NA med AGX, Butterfly, Superpro og FM mounts.